Blog

Prowadzi psychoterapię indywidualną dzieci od 3 r. ż. i młodzieży oraz osób dorosłych, a także konsultacje rodzicielskie. Pracuje z dziećmi, które mają trudności w relacjach z rówieśnikami, przestrzeganiu zasad społecznych, mają niskie poczucie własnej wartości, są nadmiernie lękliwe, wycofane, mają obniżony nastrój, są w sytuacji kryzysowej (np. z powodu rozstania rodziców, zmiany szkoły). Pomaga młodzieży i osobom dorosłym, które borykają się z trudnościami w relacjach z innymi ludźmi, cierpiącym na depresję, zaburzenia lękowe, chcącym lepiej rozumieć siebie i własne emocje. Pracuje w podejściu poznawczo-behawioralnym.
Psycholog, psychoterapeuta Prowadzi psychoterapię indywidualną osób dorosłych. Pomaga osobom, które zmagają się z obniżonym nastrojem, chorobą afektywną dwubiegunową, perfekcjonizmem, fobiami, napadami paniki, lękiem uogólnionym, nadmiernym zamartwianiem się, nadmiernym stresem, trudnościami w relacjach, trudnościami w regulacji emocji, trudnościami związanymi z życiem zawodowym, brakiem motywacji, niskim poczuciem własnej wartości, zaburzeniem obsesyjno-kompulsywnym, problemami ze snem. Pracuje w nurcie poznawczo-behawioralnym.
Pomaga osobom dorosłym, które mierzą się z zaburzeniami nastroju, depresją, zaburzeniami lękowymi, niską samooceną, samotnością i trudnościami w relacjach interpersonalnych, a także chcą lepiej zrozumieć siebie i swoje emocje, nauczyć się lepiej radzić sobie ze stresem. Pracuje w podejściu poznawczo-behawioralnym.
Prowadzi psychoterapię osób dorosłych zmagających się z nadmiernym stresem, zaburzeniami lękowymi, depresją, zaburzeniami nastroju, brakiem motywacji oraz trudnościami w relacjach, i komunikacji. Pracuje w podejściu poznawczo – behawioralnym.
Prowadzi psychoterapię osób dorosłych oraz młodzieży od 14 roku życia. Pracuje z osobami doświadczającymi zaburzeń nastroju, zaburzeń lękowych i adaptacyjnych. Prowadzi psychoterapię osób zmagających się z zaburzeniami odżywiania i zaburzeniami osobowości. Ma doświadczenie w pracy z osobami z diagnozą schizofrenii. Pracuje w nurcie poznawczo-behawioralnym.