Prowadzę psychoterapię osób dorosłych oraz młodzieży od 14 roku życia.
Pracuję z osobami doświadczającymi trudności w zaburzeniach nastroju (w tym zaburzeń dwubiegunowych), zaburzeniach lękowych oraz w zaburzeniach adaptacyjnych. Zajmuję się terapią osób, które zmagają się z zaburzeniami odżywiania, zaburzeniami osobowości oraz doświadczają trudności wynikających z zaburzeń neurorozwojowych. Mam doświadczenie w pracy z osobami, które z diagnozą schizofrenii. Wspieram osoby, które zmagają się z problemami w relacjach oraz adaptacji do nowej sytuacji.
Pracuję w nurcie poznawczo-behawioralnym.
Wykształcenie
Jestem psycholożką oraz psychoterapeutką poznawczo-behawioralną w trakcie certyfikacji.
Obecnie kształcę się w Podyplomowej Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej USWPS pod kierownictwem prof. Agnieszki Popiel i dr Ewy Pragłowskiej. Jestem członkinią Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczo-Behawioralnej PTTPB.
Ukończyłam jednolite studia magisterskie na Wydziale Psychologii Uniwersytetu SWPS
Doświadczenie
Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze na oddziale całodobowym, gdzie zajmowałam się diagnozą, prowadzeniem psychoedukacji, wsparciem dzieci i młodzieży oraz ich rodzin/ opiekunów.
Współtworzyłam nowo powstały Zespół Interwencyjno-Terapeutyczny w Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim.
Pracowałam w Środowiskowym Centrum Zdrowia Psychicznego EZRA UKSW prowadząc diagnozę dzieci i młodzieży oraz udzielając wsparcia ich rodzin.
Pracując w Poradni Zdrowia Psychicznego Warszawa-Mokotów zajmowałam się diagnozą i prowadzeniem terapii indywidualnej osób dorosłych.
Metody pracy
Prowadzę terapię w nurcie poznawczo-behawioralnym z elementami terapii schematu. Bardzo ważnym elementem mojej pracy jest dokładna diagnoza, której celem jest opracowanie odpowiedniego planu leczenia bazując na aktualnej wiedzy na temat danej trudności (evidence-based practice).
W pracy terapeutycznej dbam aby współpraca była oparta na akceptacji i zaangażowaniu przy poszanowaniu wartości pacjenta by umożliwić stworzenie bezpiecznej relacji terapeutycznej.
Swoją pracę poddaję regularnej superwizji oraz przestrzegam zasad kodeksu etyki zawodowej.